torsdag 22. september 2011

Gjesteinnlegg !

Hei alle sammen, Anners  her, bare stikker en tur innom denne fantastiske bloggen, nå er det engelsktime, og dope jobber nesten ikke i det hele tatt! Hans mangel på arbeidslyst har aldri vært verre, men nok om det. I dag skal vi på kino og se pikkeAlma i filmen ''få meg på for faan''(Make me horney now, for christ sake. Det blir überkleint, men håkon gleder seg vilt. I dag har han på seg en lilla moods of norwaygenser, olabukser, og en hvit tshorte. siden dette er en engelsk/norsk blogg må jeg egentlig skrive om det, men jeg vet hvor mye håkon elsker blogging, ettersom at han både abonerer på Lars Tangen og Voe, så jeg er litt bad ass og tar litt old fashion blogging for å få denne bloggen på bena. I kveld skal håkon se brokeback mountain, helt alene, så alle dere single gutter der ute kan jo ta dere en tur hjemom han i kveld for litt filmkos!

nå må jeg stikke, men ta turen innom www.kremenavkremenavkremen.blogg.no og www.annerspews.bloggspot.com for mer spennende blogging om klasselivet og lekser !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar